Mini Whiteboard Untuk Belajar Menulis Cantik

Mini Whiteboard Untuk Belajar Menulis Cantik - Hallo sahabat Ilmu Berubah, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mini Whiteboard Untuk Belajar Menulis Cantik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Lain-lain, Artikel PdPC, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mini Whiteboard Untuk Belajar Menulis Cantik
link : Mini Whiteboard Untuk Belajar Menulis Cantik

Baca juga


Mini Whiteboard Untuk Belajar Menulis Cantik


Guru-guru yang mengajar subjek bahasa terutama sekali yang mengajar di tahap 1 mungkin memerlukan lembaran kerja seperti ini. Saya sediakan juga template kosong untuk digunakan semasa aktiviti menyalin dijalankan.
 Bagaimana untuk jadikan lembaran kerja ini sebagai 'mini whiteboard'?

Pertama, print kedua-dua lembaran kerja ini. Kemudian, laminate (kedua-dua lembaran yang disusun menghadap depan belakang, jadikan sekeping sahaja) dan sediakan sejumlah whiteboard marker pen bermata halus (fine) untuk melatih murid-murid menulis cantik. Cara ini bukan sahaja menyeronokkan malah cikgu juga boleh berjimat dimana 'mini whiteboard' ini boleh disimpan dan digunakan berulang kali. Jangan lupa sediakan tisu atau span kecil untuk murid-murid membersihkan 'mini whiteboard' mereka setelah digunakan.
Download Mini Whiteboard sekarang!

P/S : Guna plastik yang letak dalam file tu pun boleh... Tak payah nak laminate bagai... Hehe...




Demikianlah Artikel Mini Whiteboard Untuk Belajar Menulis Cantik

Sekianlah artikel Mini Whiteboard Untuk Belajar Menulis Cantik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mini Whiteboard Untuk Belajar Menulis Cantik dengan alamat link https://ilmuberubah.blogspot.com/2016/12/mini-whiteboard-untuk-belajar-menulis.html

0 Response to "Mini Whiteboard Untuk Belajar Menulis Cantik"

Post a Comment