Contoh Surat Permohonan Membawa Murid ke Rombongan

Contoh Surat Permohonan Membawa Murid ke Rombongan - Hallo sahabat Ilmu Berubah, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Contoh Surat Permohonan Membawa Murid ke Rombongan , kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Lain-lain, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Contoh Surat Permohonan Membawa Murid ke Rombongan
link : Contoh Surat Permohonan Membawa Murid ke Rombongan

Baca juga


Contoh Surat Permohonan Membawa Murid ke Rombongan

Membawa murid-murid mengikuti rombongan sekolah adalah suatu perkara yang agak rumit di mana guru yang bertanggung jawab perlu menyediakan pelbagai dokumentasi sebelum menganjurkan rombongan. Walaupun penyediaan dokumentasi agak cerewet, namun, keseronokkan membawa murid-murid keluar beraktiviti adalah suatu perkara yang tidak dapat dilupakan dan bakal menjadi memori terindah dalam kehidupan seorang yang bergelar guru.

Pada tahun 2013 yang lalu, saya telah ditugaskan menjadi pengurus rombongan. Walau bagaimana pun, saya telah pun bertukar sekolah dan tugas mengurus rombongan telah dijalankan oleh  rakan saya. Berikut adalah contoh surat permohonan yang disediakan untuk membawa murid ke rombongan. Oleh kerana ini kali pertama saya menguruskan rombongan, saya juga membuat carian contoh-contoh surat di blog-blog lain. Saya difahamkan surat permohonan perlulah dialamatkan kepada Pejabat Pendidikan Daerah.


Download : Contoh Surat Permohonan Membawa Murid ke Rombongan



Demikianlah Artikel Contoh Surat Permohonan Membawa Murid ke Rombongan

Sekianlah artikel Contoh Surat Permohonan Membawa Murid ke Rombongan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Contoh Surat Permohonan Membawa Murid ke Rombongan dengan alamat link https://ilmuberubah.blogspot.com/2016/02/contoh-surat-permohonan-membawa-murid.html

0 Response to "Contoh Surat Permohonan Membawa Murid ke Rombongan "

Post a Comment