Kandungan Fail Ringkasan Mengajar 2017

Kandungan Fail Ringkasan Mengajar 2017 - Hallo sahabat Ilmu Berubah, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kandungan Fail Ringkasan Mengajar 2017 , kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Lain-lain, Artikel PdPC, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kandungan Fail Ringkasan Mengajar 2017
link : Kandungan Fail Ringkasan Mengajar 2017

Baca juga


Kandungan Fail Ringkasan Mengajar 2017



Hai semua!

Apa khabar? Dengar cerita kawan-kawan yang di KL dah dapat tablet dan smartphone Altitude PERCUMA! Wahhh... meriah! Hehe.. Cikgu di Perak masih setia menanti, harap-harap awal tahun depan dah boleh petik-petik smartphone baru. LOL!

Okay, walaupun belum terima smartphone atau tab free tu, saya masih mahu mengekalkan momentum dan dah pun mula mempersiapkan diri untuk menghadapi tahun 2017. Doakan tahun 2017 ni lebih baik dari tahun ini tau! Saya dah settle kan cepat-cepat urusan kerja ni, senang nak merancang percutian pulak lepas ni.. Ehhh.. Hehe.. Sebenarnya, Guru Besar saya minta tolong saya bantu buatkan template isi kandungan Fail Ringkasan Mengajar untuk kami warga sekolah gunakan pada tahun depan. Oleh kerana tapak lama sudah ada, saya hanya edit sedikit untuk mencantikkan dan nampakkan sedikit kelainan, so that tak la jemu mata ni memandang.. Maklumlah, Fail Ringkasan Mengajar ni sebenarnya 'nightmare' untuk saya, so, kena la buat cantik-cantik, supaya fail ni jadi tertarik menarik dan kebaboom untuk saya hadap sepanjang tahun 2017 nanti.. Ambik mood katanya... Kikikii.. :D

Since ''produk'' saya yang sebelum ni ada ramai yang complain tak dapat display font cantik yang macam saya gunakan, jadi kali ni, saya save file ni menjadi format gambar. Terdapat beberapa muka surat yang boleh diedit yang saya save kan dalam format 'doc'. Jadi, kalian hanya perlu taip dalam text box yang telah disediakan.

Antara kandungan yang ada di dalam fail ialah:-
1) Muka depan
**Untuk edit logo dan nama sekolah pada muka hadapan, sila lakukan proses 'crop' ya.. dah crop dan buang logo sekolah sedia ada, boleh 'insert' logo serta nama sekolah cikgu. Kalau nak pakai logo sekolah saya pun boleh, mehh laa masuk sekolah saya... Theheee... :D
2) Takwim Persekolahan 2017 - Saya buat mengikut takwim Kumpulan B ya..
3) Cuti Am 2017
4) Jadual Waktu Persendirian
5) Jadual Waktu Kelas
6) Senarai tugas
7) Maklumat Guru
8) Visi KPM
9) Misi KPM
10) Visi Sekolah Saya 
11) Misi Sekolah Saya
12) Rancangan Pengajaran Tahunan 2017 
13) Rancangan Pengajaran Harian 2017
**Boleh download tapak RPH versi BM, BI, Arab dan Jawi di Tapak RPH Raihan Jalaludin 
14) Lembaran Markah Murid
15) Senarai Nama Murid
16) Senarai Buku Rujukan
17) Penyeliaan, Pertemuan dan Perbincangan Professional
18) Catatan
19) Tarikh penghataran Fail Rekod Mengajar Untuk disemak oleh Guru Besar - Setiap Jumaat
20) Template kosong untuk cikgu-cikgu guna bagi memasukkan visi/misi sekolah, kot nak buat cover depan ke.. apa-apa tambahan..
21) Ini SPECIAL! Saya sertakan sekali File Font cantik - Beyond the Mountains yang saya gunakan tu.. download dan install dalam laptop anda, kemudian anda boleh edit cover page atau apa-apa sahaja dengan menggunakan font yang sama seperti saya gunakan tu.. Wallaaa.. :)


***Atas permintaan ramai, saya bantu buatkan Takwim persekolahan dan jadual semakan Fail RPH untuk kumpulan A. Untuk download, klik pada link dibawah.

Kumpulan A

TERKINI : Download Partition Mingguan Untuk RPH anda VERSI BM & BI

Semoga perkongsian ini bermanfaat. Jangan lupa kongsikan juga dengan kawan-kawan yang lain ya.. Subscribe blog saya, masukkan email anda untuk subscribe di ruangan tepi sebelah kanan untuk anda mengikuti blog saya. Bila dah subscribe, setiap kali saya menulis, anda akan menerima email dari saya secara automatik! Jangan lupa klik butang 'Subscribe' sekarang! Happy holidays!~


Demikianlah Artikel Kandungan Fail Ringkasan Mengajar 2017

Sekianlah artikel Kandungan Fail Ringkasan Mengajar 2017 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kandungan Fail Ringkasan Mengajar 2017 dengan alamat link https://ilmuberubah.blogspot.com/2016/11/kandungan-fail-ringkasan-mengajar-2017.html

0 Response to "Kandungan Fail Ringkasan Mengajar 2017 "

Post a Comment