Bagaimana Cara Menebus Mata Ganjaran Astro?

Bagaimana Cara Menebus Mata Ganjaran Astro? - Hallo sahabat Ilmu Berubah, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bagaimana Cara Menebus Mata Ganjaran Astro?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Lain-lain, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bagaimana Cara Menebus Mata Ganjaran Astro?
link : Bagaimana Cara Menebus Mata Ganjaran Astro?

Baca juga


Bagaimana Cara Menebus Mata Ganjaran Astro?







Post saya baru-baru ini telah menjadi viral di facebook dan beberapa laman web. Asalnya saya post status ini di sebuah group di Facebook dan di repost oleh cikgu Fazly Hafiz Yahaya. Saya tidak sangka post tersebut telah pun menjadi suatu perkongsian yangbegitu bermanfaat dimana menurut thevocket.com lebih 42 ribu orang telah berkongsikan status ini. Ramai pengguna Astro yang tidak tahu tentang hal ini dan betapa ruginya pengguna-pengguna yang tidak menebus mata ganjaran yang diberikan kerana mata tersebut mempunyai had tempoh bila mana pengguna tidak menebus, mata ganjaran akan dilupuskan secara automatik. Bagaimanakah cara untuk menebus mata ganjaran tersebut? Ikuti langkah dibawah:-

1) Pergi ke link ini...
https://www.astro.com.my/astrocircle
2) Kemudian wujudkan ID (jika tiada), kena daftar dulu..masukkan no akaun astro (sila rujuk bil) dan masukkan lain-lain maklumat yang diperlukan.
3) Point kita akan dipaparkan.. Boleh la cuci mata tengok katalog nak redeem apa..
4) Click pada brg yg nak diredeem..
5) Masukkan alamat untuk pos barang.. 
6) Tekan butang 'Send'
7) Tunggu barang sampai di depan pintu rumah anda.

Untuk tutorial bergambar, boleh rujuk blog rakan saya, Cikgu Norm Superb
Sebagai panduan tambahan, adalah lebih baik jika kita redeem channel percuma, astro first atau rebate kerana boleh dapat terus secara automatik beberapa minit selepas penebusan dibuat. Berbeza dengan redeem barang, menunggu barang-barang yang di tebus adalah suatu penantian yang menyiksakan... Saya dah tunggu hampir 2 minggu tak sampai-sampai lagi barangnya.

😆


Demikianlah Artikel Bagaimana Cara Menebus Mata Ganjaran Astro?

Sekianlah artikel Bagaimana Cara Menebus Mata Ganjaran Astro? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bagaimana Cara Menebus Mata Ganjaran Astro? dengan alamat link https://ilmuberubah.blogspot.com/2015/12/bagaimana-cara-menebus-mata-ganjaran.html

0 Response to "Bagaimana Cara Menebus Mata Ganjaran Astro?"

Post a Comment