Pengurusan Kelas : Carta Bertemakan Rockstar Comel

Pengurusan Kelas : Carta Bertemakan Rockstar Comel - Hallo sahabat Ilmu Berubah, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pengurusan Kelas : Carta Bertemakan Rockstar Comel, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Lain-lain, Artikel PdPC, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pengurusan Kelas : Carta Bertemakan Rockstar Comel
link : Pengurusan Kelas : Carta Bertemakan Rockstar Comel

Baca juga


Pengurusan Kelas : Carta Bertemakan Rockstar Comel


Haluuu gaise!

Saya nak share poster pengurusan kelas bertemakan Rockstar yang comel... Sesuailah untuk murid-murid sekolah rendah, mesti ceria kelas korang... Actually, tema ni tema musikal yang di request oleh one of my FB friends, Irham... Macam biasa, saya buat yang sempoi saja... Tak minatlah yang terlalu complicated. Simple-simple sudah! Hehe... :)

Okay, Kalau korang berminat, bolehlah download dari link dibawah ni ye... Antara kandungan yang ada adalah:-

1) Carta Selamat Datang
2) Birthday Chart
3) Jadual Waktu
4) Peraturan kelas
5) 7 Tips Untuk Berjaya
6) Carta Organisasi
7) Label Subjek Untuk Papan Kenyataan kelas korang


Nota kaki: Lebih baik berbicara jujur meskipun menyakitkan seseorang daripada menipu yang membuatkan seseorang tersenyum. Jadilah hamba Allah yang jujur lidahnya dalam berkata-kata. Tambah-tambah satu kalau dah buat silap tu, mintak maaf je la, susah apa?! 


Demikianlah Artikel Pengurusan Kelas : Carta Bertemakan Rockstar Comel

Sekianlah artikel Pengurusan Kelas : Carta Bertemakan Rockstar Comel kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pengurusan Kelas : Carta Bertemakan Rockstar Comel dengan alamat link http://ilmuberubah.blogspot.com/2017/12/pengurusan-kelas-carta-bertemakan.html

0 Response to "Pengurusan Kelas : Carta Bertemakan Rockstar Comel"

Post a Comment